W latach 40. dwudziestego wieku rząd Stanów Zjednoczonych chciał zapewnić żołnierzom wartościowe produkty żywnościowe, a zwłaszcza sok pomarańczowy, który zawiera tak wiele witamin. Oczywiście transport setek tysięcy litrów soku pomarańczowego byłby zadaniem trudnym, dlatego rozpoczęto próby umożliwiające zagęszczenie soku. Błyskotliwi eksperci, którzy wkrótce potem dali początki firmie Cappy, testowali nowatorski sposób polegający na wytworzeniu koncentratu w proszku, który można było później rozpuścić w wodzie, odtwarzając pełen smaku sok pomarańczowy. W roku 1946 firma Minute Maid opracowała mrożony koncentrat soku pomarańczowego, który miał odpowiadać za uzyskanie bardziej pożywnego, smacznego soku z proszku pomarańczowego. W roku 1960 Minute Maid Company, która jest obecnie światowym liderem wśród producentów soku pomarańczowego, stała się częścią The Coca-Cola Company. Znak handlowy Cappy jest częścią globalnej rodziny Minute Maid.